MICHELIN PERFORMANCE MADE TO LAST

ANVELOPE PROIECTATE PENTRU NIVELURI RIDICATE DE PERFORMANȚĂ

PE TOT PARCURSUL VIEȚII ACESTORA

CARACTERISTICA DEFINITORIE A ANVELOPELOR MICHELIN:
„PERFORMANȚA CARE DUREAZĂ”

Șoferii își pun periodic două întrebări despre anvelopele lor: „Sunt în siguranță cu anvelopele mele?” și „Când ar trebui să îmi schimb anvelopele, pentru a fi sigur că sunt în siguranță?” 
„Performanța care durează” ilustrează angajamentul MICHELIN de a-ți asigura o experiență de condus de lungă durată și sigură  de la primul până la ultimul kilometru, adică până la limita legală de uzură (1) (2). Ceea ce înseamnă că îți schimbi anvelopele mai rar, faci economii și reduci impactul asupra mediului înconjurător. Toată lumea câștigă: atât tu, cât și planeta.

Longevitate excelentă cu niveluri înalte de performanță, de la primul până la ultimul kilometru (2)(3)

„Performanța care durează” esențializează spiritul inovator al MICHELIN: este rodul a mii de ore de cercetare și testare riguroasă.

Experții noștri au efectuat nenumărate teste de condus în condițiile cele mai extreme pentru a se asigura că performanța produselor noastre rămâne ridicată în timp pentru o călătorie sigură și mai plăcută pe termen lung.

Cu alte cuvinte, performanțele precum frânarea, tracțiunea, aderența și manevrabilitatea(5) sunt făcute să dureze până la limita legală de uzură (1).

MICHELIN tyres are designed for high levels of performance throughout their life

„Performanța care durează” pe scurt

Longevitatea se află la baza ADN-ului Michelin

Longevitatea anvelopelor MICHELIN

Niveluri ridicate de performanță în timp

Combinată cu niveluri ridicate de performanță în timp

Utilizează-ți anvelopele pentru o perioadă lungă de timp

Permit șoferilor să-și folosească anvelopele pentru o perioadă lungă de timp

și să evite înlocuirea timpurie,

Economisește bani și redu deșeurile rezultate din anvelope

Economisește bani și redu deșeurile rezultate din anvelope.

Anvelopele se uzează, dar siguranța trebuie să dureze

Anvelopele încep să se uzeze imediat ce sunt montate, iar performanța se schimbă în timp.

Cu „Performanța care durează”, care este o parte integrantă a structurii genetice a anvelopelor MICHELIN, poți menține o distanță de frânare scurtă chiar și la limita legală de uzură a benzii de rulare. (4)

(4) Teste externe efectuate în iunie 2021 de către TUV SUD Product Service, la cererea Michelin, între 80 și 20 km/oră pe anvelope MICHELIN Primacy 4+ 205/55 R16 91V și anvelope concurente montate pe un VW Golf 8. Vezi mențiunea completă în notele de subsol.

grafic

Inovația din spatele „Performanței care durează”

michelincc2 affiche pensebete page double p1 v2

În ansamblu, 27 de tehnologii contribuie la „Performanța care durează”.

Iată o perspectivă asupra câtorva dintre tehnologiile care stau la baza „Performanței care durează”:

  • MaxTouch - pentru o mai bună Longevitate: maximizează contactul anvelopelor cu drumul și distribuie uniform forțele pentru o durată de viață mai lungă a benzii de rulare și o performanță optimă.
     
  • Caneluri în formă de U - pentru o performanță mai bună în condiții umede: raportul de goluri crește pe măsură ce banda de rulare se uzează, asigurând o evacuare mai mare a apei.
     
  • P-Edge - pentru o mai bună performanță în condiții de zăpadă: ajută canelurile să câștige volum pe măsură ce anvelopa se uzează, crescând densitatea marginilor și îmbunătățind aderența în condiții de zăpadă.

Nu există nicio îndoială că există o anvelopă MICHELIN care să răspundă nevoilor tale. Descoperă care ți se potrivește!

Descoperă câteva dintre anvelopele noastre cu „Performanța care durează”.

Viziunea performanței pe termen lung

La MICHELIN, luptăm pentru o mobilitate mai durabilă pentru clienții noștri și pentru mediu. De aceea, MICHELIN și-a propus să atingă până în 2050 un obiectiv care implică anvelope 100% sustenabile.

Acționăm în fiecare etapă a vieții anvelopelor, de la proiectare și producție până la distribuție, utilizare și reciclare.

Prin evitarea înlocuirilor timpurii cu „Performanța carea durează”, prin reducerea consumului de energie, a emisiilor de CO2 și a materiilor prime implicate în fabricarea anvelopelor noi, îmbunătățim amprenta ecologică a anvelopei.

map search desktop
Găsește rapid un dealer de anvelope
Caută după
Adresă, Oraș sau Cod poștal
Autoturism
  • Autoturism
  • Motocicletă
Află locația mea
Caută

Mențiuni juridice

(1) Limita legală: 1,6 mm, sub rezerva uzurii normale a anvelopelor tale și a respectării recomandărilor producătorilor de anvelope și de autovehicule. În cazul în care ai îndoieli, consultă un specialist. Directiva europeană 89/459/CEE.

(2) Următoarele linii de anvelope sunt proiectate pentru a oferi un nivel ridicat de longevitate și performanță care durează: MICHELIN CrossClimate², MICHELIN CrossClimate 2 SUV, MICHELIN Primacy 4+, MICHELIN e.Primacy, MICHELIN Pilot Sport 4S, MICHELIN Pilot Sport 5, MICHELIN Pilot Sport EV, MICHELIN Pilot Sport 4 SUV,  MICHELIN Alpin 6 și MICHELIN Pilot Alpin 5.

(3) Prin „ultimul kilometru” se înțelege până la adâncimea minimă legală a benzii de rulare (1,6 mm în Europa). Te rugăm să consulți adâncimea minimă legală a benzii de rulare specifică țării tale.

(4) Frânare pe carosabil umed în condiții de rulare - Teste externe efectuate de TÜV SÜD Product Service, la cererea Michelin, între 80-20 km/h, în iunie 2021, pe dimensiunea 205/55 R16 91V pe VW Golf 8 (rulate înseamnă rulate pe mașină până la adâncimea indicatorului de uzură al benzii de rulare conform Regulamentului european: ECE R30r03f) comparând MICHELIN Primacy 4+ (31,5m) cu BRIDGESTONE TuranzaT005 (36,4m); CONTINENTAL Premium Contact 6 (35,3m); GOODYEAR EfficientGrip Performance 2 (35,5m)

Rezultatele pot diferi în funcție de condițiile rutiere și de condițiile meteo.

(5) Frânarea pe drumuri umede pentru anvelopele de vară, frânarea și tracțiunea pe zăpadă și pe drumuri umede pentru anvelopele all-season și de iarnă și manevrabilitatea sau aderența pe pistă pentru anvelopele sport.

(6) Date din raportul Ernst & Young intitulat „Uzura morală planificată nu este inevitabilă” (mai 2017).

(7) Conform calculelor interne efectuate la Ladoux (Centrul tehnologic, Clermont-Ferrand, Franța): buletinul tehnic din 27 septembrie 2016 privind materiile prime, consumul de combustibil și emisiile de CO2 legate de înlocuirea anticipată a anvelopelor pentru autoturisme.

Folosiți un browser web care nu este acceptat
Folosiți un browser care nu este acceptat de acest site, ceea ce înseamnă că este posibil ca unele funcții să nu se comporte corespunzător. Astfel, este posibil să apară comportamente ciudate când navigați. Utilizați sau actualizați/instalați unul din următoarele browsere pentru beneficia pe deplin de acest site web